سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تصاویر آیفون 10 آی با دوربین سهگانه!

تصاویر رندری متعددی منتسب به یک آیفون 2019 اپل منتشر شده است که گفته می‌شود آیفون 10 آی نام دارد و قرار است با دوربین اصلی سه گانه به شکل مربع معرفی شود.

این روزها اغلب سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش هستند تا محصولات خود را به دوربین‌های 4 گانه و حتی 5 گانه مجهز کنند اما اپل همچنان اصرار دارد پرچمدارانش را با دوربین اصلی مجهز به لنزهای دوگانه روانه بازار سازد. از طرفی روز گذشته برخی تصاویر رندری منتسب به یک آیفون مرموز توسط خبرگزاری Digit منتشر شد که به نظر می‌رسد متعلق به iPhone XI یا آیفون 10 آی باشد و این معادله رایج را بر هم بزند.

با توجه به این تصویر به نظر می‌رسد که اپل قادر خواهد بود نسل بعدی آیفون‌های خود را به سیستم دوربین اصلی با لنزهای سه گانه پیشرفته‌تر مجهز کند. از طرفی لازم به ذکر است که ماژول دوربین دوگانه در نسل حاضر آیفون‌های اپل به شکل عمودی چینش شده اما قرار است در آینده شاهد چینش متفاوت‌تری باشیم.

همان‌طور که در تصاویر پیش رو شاهد هستیم، آیفون 10 آی 2019 احتمالا با سیستم دوربین اصلی سه گانه و چینش ماژول مشابه دوربین تعبیه شده در پرچمداران اخیر هوآوی معرفی خواهد شد. از طرفی این ماژول مربعی در گوشه بالا سمت چپ پنل پشتی قرار گرفته است که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گالری تصاویر (3 تصویر )

 

 

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این حسگرهای سه گانه در دسترس نیست، اما اگر شایعه‌های اخیر صحت داشته باشند، ستون سمت چپ ماژول محل طراحی لنزهای استاندارد و تله فوتو خواهند بود و در ستون سمت راست هم احتمالا شاهد تعبیه حسگر TOF و فلش LED خواهیم بود. حسگر TOF برای مدلسازی سه بعدی به کار برده می‌شود.

هنوز ماه‌ها تا تاریخ احتمالی معرفی آیفون‌های 2019 اپل باقی مانده است و حدس می‌زنیم که آیفون 10 آی همچنان در میانه مراحل توسعه و مهندسی قرار داشته باشد. بدین ترتیب ممکن است که اپل از این رویکرد در توسعه آیفون 10 آی خود استفاده کند اما جزئیاتش را هم در روند این توسعه چند ماهه دستخوش تغییر سازد. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه تصاویر و خبرهای تازه‌تری فاش می‌شوند.

منبع